czwartek, 23 kwietnia 2015

Nie narzekam

Witojcie!
To będzie krótka notka.
Naprawdę krótka notka.
Szczerze mówiąc? To nawet nie będzie notka.
A to poniżej wcale nie jest zdjęcie kolejnej nabazgranej czarno na białym (a raczej biało na czarnym) koszulki, która ma na sobie tekst adekwatny do mojego... stanu umysłu? Duszy? ŻYCIA?
Malowane koszulek dla siebie samej ma jedną zaletę - zero presji. I wiecie co? Z każdym kolejnym pociągnięciem pędzla jest coraz lepiej, łatwiej, szybciej, przyjemniej (chyba że spędza się przy tym 5h, jak przy robieniu bazgrołek z tej notki).
W każdym bądź razie cieszcie się tym widokiem, pięknymi początkami wiosny, nadchodzącym weekendem, zbliżającym się kolejnym odcinkiem Orphan Black czy co tam jeszcze motywuje was to wstawania o 6:30 i pędzenia do psychiatryka szkoły.
P.S Google powiedział mi wczoraj, że był Dzień Ziemi. Wszystkiego spóźnionego najlepszego, Ziemio!
Google powiedziało mi też, że jestem ustonogiem. W tej wersji podobam się sobie o wiele bardziej.

9 komentarzy:

  1. Jej, a ja ciągle nie skończyłam pierwszego sezonu Orphan Black :( A ta koszulka boska, w sumie to by mi się życiowo przydała :D
    A, i Google Ci tego nie powie, więc ja go zastąpię i poinformuję, że niedługo Dzień Owada <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka, strasznie mi się podoba ten napis :D
    Ja jestem łuskowcem. Czuję się teraz bardzo dowartościowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam bawić się w malowanie po torbach i koszulkach - kreatywne i odprężające. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny napis! Znając życie ja jakbym coś miała napisać/ namalować to ''parkinson on'' a potem walczenie, żeby było ''parkinson off''. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam malować na koszulkach, zamowiłam kolejne farby i mam nadzieję, że już do mnie idą <3

    PS Zaglądam do Ciebie nie bez przyczyny. Wyszukuję twórczych blogów i zapraszam je do grupy, którą prowadzę na facebooku. Bardzo chętnie zobaczyłabym Cię tam z nami. Jest to grupa tak samo dla Twórców, jak i dla Czytelników, atmosfera jest naprawdę cudowna, można podyskutować na twórcze tematy, jest wiele ciekawych konkursów, link party itd. Słowem brakuje tylko Ciebie Odnośnik do grupy: https://www.facebook.com/groups/blogiDIY/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie marudź! Wszyscy narzekają;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne hasełko jak na t-shirt ;) Nie wiem tylko czy osoba nosząca taką koszulkę nie będzie tego żałowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks for share your information

    OdpowiedzUsuń