sobota, 4 kwietnia 2015

Czy to nie pora na Wielkanoc?

z tumblra, ponieważ uroczego Cassa nigdy za wiele
Dobry wieczór!
Jak Wasze nastroje przed Wielkanocą? Babka upieczona, jajka ugotowane (czy to dopiero jutro?)
Dzisiaj nie przychodzimy do Was z ambitną muzyką (która była wczoraj) ani cudownym arcydziełem (które było przedwczoraj).


Przychodzimy za to z trzema Gośćmi Specjalnymi, którzy zgodzili się złożyć życzenia wielkanocne za nas.
Adventure Time, Big Hero 6
Od lewej: Finn de Pisanka, Jake de Pisanka i Jajko, które chciało być Baymaxem



 Z okazji tego radosnego święta przepisuję Wam receptę na Kreskówkę Mojego Życia - czyli Adventure Time (w razie gdyby nie chcieli sprzedać antydepresantów w aptece. Mi nie chcieli).
Baymax - Twój Osobisty Opiekun Medyczny - będzie za to nad Wami czuwał. Chyba, że sobie własnego zbudujecie, coby mieć się do czego przytulić.
Życzyłabym smacznego jajka, ale pisanki mogą poczuć się urażone...

Od siebie dodam jeszcze, że życzę Wam dobrze wykorzystanej przerwy od szkoły/pracy/studiów/łapania potworów/rozwiązywania zagadek kryminalnych/jedzenia mózgów (np. na oglądaniu seriali i czytaniu książek, albo naszego bloga)
Okej, Wesołych! Niech moc będzie z Wami.

adventure time

To nie jest rozdwojenie jaźni, czyli pamiętajcie, iż blog prowadzony jest przez dwie osoby (stąd ta zmienność kolorów). Więcej informacji znajdziecie tutaj.
A jak byście chcieli sprawić sobie spóźniony prezent od wielkanocnego zajączka, serdecznie zapraszamy tutaj
No i jakbyście to nam chcieli sprawić miły prezent i postawić się w roli wyżej wymienionego zajączka, polajkujcie nasz fanpage! Będą wirtualne ciasteczka (lub mózgi, jak kto woli, nie, wcale nie oglądam teraz iZombie) i uściski!

3 komentarze:

  1. U mnie zamiast babki jest mazurek, już po części zjedzony :) To chyba jakiś zbieg okoliczności, bo ja też na jednej z wielkanocnych pisanek namalowałam Finna (Pora na Przygodę rządzi!). Oprócz niego narysowałam też Harry'ego Pottera (obowiązkowo :D).
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka! :D W planach też miałam Harry'ego, podobnie jak miliard innych (m.in. mini smocze jaja), ale czasu mi wciąż mało. Może w przyszłym roku się uda :D

      Usuń
  2. Ja też kocham Pora na przygodę, absolutnie przefajna kreskówka! Ja nigdy nie maluję specjalnie jajek, używam tylko gotowych zestawów do malowania. Zawsze biorę się za to za późno i zawsze jest takie zamieszanie w kuchni ;)
    Ekstra blog! :D

    OdpowiedzUsuń