poniedziałek, 13 kwietnia 2015

To nie jest śmieć - Czyli jak Batman został ekologiem

Piąteczka!

Tydzień temu dzięki Oliwii z bloga cameron000.blogspot.com dowiedziałam się o akcji upcyklingowej organizowanej na Kreatywnym Kuferku. Tym razem surowcem, który należy wykorzystać jest metal.
Każde ekologiczne inicjatywy są fajne, no bo są ekologiczne. Dlatego zachęcam każdego do wzięcia udziału. Im nas więcej tym lepiej. Dla dobra tej zagraconej planety (i żeby świat filmowy nie musiał później tak bardzo odbiegać od rzeczywistości)!
Czy coś w tym rodzaju.



 Moja praca, jak już się chyba zorientowaliście, została wykonana z kawałku druta, który wygięłam na kształt Batmana i posrebrzanego łańcuszka.

Prawdę mówiąc wyginanie tego druciku okazało się trudniejsze niż w mojej wyobraźni. Efekt końcowy właściwie też jest inny inny niż się spodziewałam. Dajcie znać jak podoba Wam się tenże pomysł.




(tutaj jest miejsce na Twoją opinię)





(a tutaj wylała się biała farba)






 Wiecie, że mamy Facebooka?

Prawie profesjonalnie.

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, bardzo podoba mi się ten naszyjnik! Mam nadzieję, że weźmiecie jeszcze kiedyś udział w jakimś wyzwaniu :D
    PS Czy tylko mi się coś spsuło, czy link do Waszego fejsbuka rzeczywiście nie działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faaaktycznie, nie działał, ale już działa :D Dzięki!

      Usuń
  2. Bardzo oryginalny pomysł, coś czuję, że nie mam szans. :D Batman jest taki równiutki. ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ale dokładnie wykonany *.* wszystko co do joty dopracowane ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Batman zawsze na propsie:) Pod każdą postacią:)

    OdpowiedzUsuń